Om meg

VELKOMMEN TIL MIN BLOGG

Lena Bratterud

Om meg

Jeg heter Lena Bakke Bratterud og har mange års arbeidserfaring innen salg og markedsføring. For å oppdatere meg faglig har jeg nylig studert ved Høyskolen Kristiania og dette er min studentblogg.

Jeg brenner for eksepsjonell kundeservice, markedsføring og salgsfremmende aktiviteter som skaper engasjement, dialog og deltagelse. Det gir resultater 🙂 Å være med å bygge team som presterer og har det gøy får meg til å blomstre.

Markedsføring blir mer og mer omnikanal. Sømløs digital markedsføring og markedskommunikasjon kan være kritiske suksessfaktorer for bedrifter i dag. Det er også viktig å fokusere på merkevarebygging. Akkurat som en kjede blir en bedrift ikke sterkere enn sitt svakeste ledd. Gi merkevaren en sjel som gjør at den skiller seg ut fra konkurrentene og som gjør at kunden velger ditt produkt eller din tjeneste igjen og igjen 🙂 

Som Seth Godin sier: "People do not buy goods and services. They buy relations, stories and magic". 

Etter studiene er jeg klar for nye og spennende utfordringer 🙂 For CV se min LinkedIn-profil.

Takk for at du tittet innom bloggen min


INTERESSER

  • Venner og familie
  • Fysisk og mental trening
  • Selvforsvar
  • Reise
  • Skrive
"Det er meg det kommer an på."
(Frank Beck)



Personlighet

Pågangsmot
Viljestyrke
Ydmykhet
Energi

KONTAKT

  • www.lenabratterud.no
  • lenapb@hotmail.com

Merkevareledelse

 Sentrale tema

  • Psykologiske og økonomiske effekter av merkeverdi for kunde og bedrift
  • Verdifastsettelse av merkevarer
  • Merkekjennskap og assosiasjoner
  • Merkeposisjonering og arkitektur
  • Merkeelementer
  • Merkesamarbeid og merkeutvidelser
  • Merkekommunikasjon
  • Taktikk og operative tiltak i bygging av merkevare

Markedskommunikasjon

Sentrale tema

  • Markedskommunikasjon
  • Kommunikasjonsplanlegging
  • Kreative strategier og budskapsutforming
  • Mediekanaler
  • Alternative kommunikasjonstiltak

Digital Markedsføring

Sentrale tema

  • Fremtidens medietjenester
  • Webmarketing matrix rammeverk
  • Planlegging og utføring av digital markedsføring
  • Nettsamfunn og nettverkseffekter
  • Web-strategi
  • SEO og PPC
  • Web-annonsering
  • Google Adwords og Analytics
  • Lanseringsplaner
  • Skrive for web